Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Kérlek olvasd el gyakran ismételt kérdéseinket, mielőtt üzenetet küldesz, lehet a választ itt is megkapod azonnal.

 

  1. Ki regisztrálhat a webáruházba?
    A webáruházba lehetőséged van regisztráció nélkül is vásárolni. Regisztrációra lehetőséged van magánszemélyként és viszonteladóként.
     

  2. Miért érdemes regisztrálni?
    Magánszemélyek három regisztrált vásárlást követően törzsvásárlói vevőkörünkbe kerülnek, így állandó 10% kedvezménnyel vásárolhatnak.

    Továbbá regisztrált vásárlóként minden elköltött 200 Ft után hűségponttal jutalmazunk, melynek értékével későbbi vásárlásaid végösszegét csökkentheted.

    LINK » https://mankamuhelye.hu/husegpont-34
     

  3. Hogyan vásárolhatok viszonteladói árakon?
    Nincs más dolgod, mint egyéni vállalkozóként vagy gazdasági tevékenységet végző társaságként regisztrálni webáruházunkba, majd e-mailben vagy postai úton elküldeni számunkra vállalkozásod adatait, nyilvántartásba vételi igazolásodat.

    Fontos, hogy csak olyanok számára tudjuk elérhetővé tenni viszonteladói árainkat, akik az általunk forgalmazott termékek értékesítésével foglalkozó tevékenységi körrel rendelkeznek.

    Igyekszünk a regisztrációt követő 24-48 órában az adatokat ellenőrizni, majd ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot, illetve ha megfelelsz a feltételeknek, regisztrációdnál elérhetővé tesszük viszonteladói árainkat.

    LINK » https://mankamuhelye.hu/viszonteladoknak-30
     

  4. Minden termékből van készleten, ami a webáruházban van?
    Kizárólag olyan termékek kosárba helyezését, vásárlását engedélyezi rendszerünk, amely készleten van.

    Az aktuális készlet darabszámát megtalálod a termékoldalon. Ritkán előfordulhat eltérés, ebben az esetben egyeztetés céljából felvesszük veled a kapcsolatot.

    „Nincs készleten” állapotú termékek esetében kérj értesítést, majd amikor a termék újra elérhető, automatikus e-mail értesítést kapsz a beérkezésről.
    „Nem rendelhető” állapotú termékek beszerzése jelenleg nem lehetséges.

     

  5. Van-e minimum rendelési összeg a webáruházban?
    Nincs minimum rendelési összeg.
     

  6. Bizonyos termékből/termékekből nagyobb mennyiségre lenne szükségem, illetve olyan termékek iránt érdeklődöm, amik nem találhatóak meg az áruházban
    Ilyen jellegű kéréseiddel keress minket elérhetőségeinken bizalommal, és egyeztetést követően igyekszünk beszerezni a kért terméket és mennyiséget.
     

  7. Mennyi a szállítási költség?
    Szállítási módjainkról és azok költségeiről itt olvashatsz:
    LINK »
    https://mankamuhelye.hu/szallitas_6
     

  8. Mennyi időn belül kapom meg a rendelésemet?
    Igyekszünk minél hamarabb összecsomagolni és elküldeni a megrendelt árukat. A munkanapokon 12 óráig beérkezett rendeléseket még aznap összekészítjük, másnap átadjuk a kiválasztott futárszolgálatnak, majd ezt követő munkanapon érkezik hozzád a csomag.

    Természetesen nagyobb szezonok, kedvezményes vásárlási napok alkalmával, ha sok megrendelésünk érkezik, akkor előfordulhat, hogy egy-két nap késéssel tudjuk küldeni a csomagot.

    Amint a termékek összekészítését megkezdjük, e-mailben értesítünk róla. Ezt követően már nincs lehetőséged a rendelésed tételeinek módosítására.
     

  9. Milyen fizetési módok közül választhatok?
    Rendelésed végösszegét átutalhatod bankszámlánkra, vagy kérheted utánvéttel is. Telephelyünkön személyes átvételnél lehetőséged van készpénzes fizetésre is.
     

  10. Miért érdemes feliratkoznod hírlevelünkre?
    Azért érdemes feliratkoznod hírlevelünkre, hogy mindig értesülj legújabb termékeinkről, kedvezményeinkről, hogy kreatív ötletekkel, hasznos tippekkel láthassunk el.
     

  11. Miért vásároljak itt?
    Mert egy helyen, jó árakon megvásárolhatod a kreatív munkádhoz szükséges alapanyagokat. Ha egyedi ajándék utána kutatsz, itt azt is megtalálod. Mindig szívesen segítünk, keress minket bizalommal!
     

  12. Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?
    Ha rákattintasz a menüsor jobb felső sarkában szereplő Belépés menüpontra, a belépési felület alatt találsz egy Elfelejtett jelszó nevű pontot, ezen belül adhatod meg e-mailcímedet, melyre kiküldünk egy új jelszót számodra.
     

  13. A webáruház mellett rendelkeztek hagyományos üzlettel is?
    Nem, a Manka Kreatív Műhelye és Webáruháza csak webshopként üzemel, amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a rendelt termékeket, telephelyünkön előre egyeztetett időpontban megteheted.
     

  14. Honnan tudom, hogy a megrendelésemet sikeresen megkaptátok?
    A megrendelés elküldése után kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt a rendelésed adataival. Ha nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt és nincs a kéretlen levelek (Spam) mappában sem, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén: email, telefon
     

  15. Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
    Bejelentkezés után a Felhasználói fiókodban a Korábbi rendelések menüpont alatt találod a rendeléseid adatait, és az egyes rendeléseknél a Megnézem gombra kattintva láthatod a rendelés állapotát. A rendelésed állapotváltozásairól e-mailben is értesítünk.
     

  16. Hogyan oszthatom meg veletek a véleményemet?
    A vélemény írásához meg kell keresned azt a terméket, amelyiket értékelni szeretnéd, és a termék oldalát megnyitva, lefelé görgetve találsz majd egy Leírás, egy Paraméterek és egy Vélemények fület. A Vélemények fülre kattintva láthatod más vásárlók hozzászólásait, az Értékelem a terméket gombra kattintva pedig megadhatod nevedet, véleményedet, és egy értékelést is adhatsz a terméknek egy 5 pontos skála segítségével. Ezután az Elküldöm a véleményem gombra kell kattintanod, hogy megkapjuk értékelésedet.